Jäsenyys ja Jäsenedut

jytyn sähköiset asiointipalvelut

Jytyn jäsenrekisteri ja sähköiset asiointipalvelut ovat uudistuneet syksyllä 2018. Jäsenen sähköinen asiointipalvelu Jässäri sekä aktiivien (yhdistysten ja henkilöstön edustajien) asiointipalvelu Operetti otettiin käyttöön maanantaina 17.9. Liiton aktiivien extranet eli Omanetti on pysynyt samana.

Kirjautuminen Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin

Kaikkiin Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin kirjaudutaan saman kirjautumisikkunan kautta. Linkki kirjautumissivulle sijaitsee nettisivujemme vasemmassa ylälaidassa sekä alla. Sähköpostiosoite toimii ensikirjautumisessa käyttäjätunnuksena. Kirjautumiseen tarvittava salasana on kätevintä tilata suoraan matkapuhelimeen. Vaihtoehtoisesti voit tilata ensisijaiseen sähköpostiisi linkin, josta pääset luomaan itsellesi salasanan. Järjestelmään kirjautumisen jälkeen salasanaa voi myös vaihtaa. Huom! Vanhat Jässäri-tunnukset eivät muutoksen jälkeen enää toimi, vaan jokaisen tulee tehdä uuteen Jässäriin ensikirjautuminen. Lue alla olevasta liitteestä tarkemmat kirjautumisohjeet.

Kirjautumisohje Jytyn sähköisiin asiointipalveluihin

Ohjevideo asiointipalveluihin kirjautumisesta (JytyTuubi)

HUOM!

Jos sinulle sattuu tapaturma töissä tai työmatkalla, ota heti yhteyttä lääkäriin ja käy vastaanotolla, että tapaturma kirjataan mahdollisia korvauksia varten. ÄLÄ siis odota seuraavaan vapaapäivään. Vakuutus ei välttämättä korvaa jos tapaturmaa ei ole kirjattu heti!.